Beoordelingen van Sushi 8 Etten-Leur
Recente recensies
M. Van den Heuvel
Beste, De prijs-kwaliteitverhouding was meer dan aanwezig. Het was enorm lekker en nog "goedkoop" ook. Als je zag wat je er voor kreeg, was het, het zeker waard! MVG, M. Van den Heuvel
Saskia Vis-Hertog
Verkeerde levering 😞 We kregen iets wat op zalm sashimi leek (met lente uitjes en soort dressing’) ipv de flamed tuna…De rest was oké
Pia
Weer genoten van de sushi samen met mijn dochter. Vriendelijke bezorger en keurig op de afgesproken tijd
N
Altijd lekker en snel geleverd 🤗
Jeffrey
Diana
Powkebowl kip en zalm besteld was heerlijk en echt super vers
Heddy
Heerlijke sushi, keurig op tijd klaar, overhandig met een lach, met een gratis saus/ bijgerechten setje erbij. Top.
R
Te laat
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Sana
Bezorging was wat later. Sushi was niet zoals altijd vandaag hadden we ook diaree en moesten we overgeven .jammer de laatste 2 keer viel het niet goed
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Sushi 8
Beste Sana, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Richard Jogchems
Heerlijke sushi, aanrader!
Reactie van Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!
Claudia
Heerlijke sushi en een goede thuisbezorgservice.. Zeer tevreden
Reactie van Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Claudia! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!
Marion
Heerlijk gegeten.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Marion! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!
M.J.A HEEREN
Erg goed , en bezorgtijd perfect op tijd , toppie
Reactie van Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!
B.
Al vaak bij jullie besteld. Deze keer was de sushi koud en plakkerig, waardoor veel minder lekker.
Reactie van Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Sam
Reactie van Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Sam! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!
Nvt
Top Eten was top Bezorging was top
Reactie van Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!
Natasja
Super service, netjes gebeld dat ze iets later kwamen en ter compensatie wat extra's gekregen.
Reactie van Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Natasja! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Paula Klink
De lekkerste sushi ,wij komen.en er speciaal om vanuit Roosendaal.
Reactie van Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Paula Klink! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!
Marlon Thomas
Makkelijk bestellen via de website. Keurig op de afgesproken tijd thuis bezorgd. En! Het was heel erg lekker.
Reactie van Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Marlon! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!
Van
Normaal gesproken hebben jullie fantastische sushi, maar dit keer waren we teleurgesteld omdat de rijst hard was.
Reactie van Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Claudia Gelens
Ik bestel altijd hier. De lekkerste sushi in omgeving. Wel prijzig maar lekker. Met een lekkere topping. Aanpassingen in het menu is geen enkel probleem.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Claudia! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Lies
De Sushi was erg nat. Leek alsof hij ontdooid uit de vriezer kwam. We hadden een gast aan tafel die nog nooit sushi had gegeten. Dit was geen goede reclame! De bezorging duurde erg lang. Ter compensatie kregen we extra mini loempia's.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Sushi 8
Beste Lies, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Saskia
denise
was heerlijk maar ik miste wel de wasabi er bij
Reactie van Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Denise! Onze excuses, we zullen er hier de volgende keer extra goed op letten. Tot snel weer bij Sushi-Eight!
Max
Valentijnsdag en dus begrijpelijk druk. Bestelling te laat maar ze belde mij uit zichzelf en kon wat kiezen uit frituur als compensatie. Top geregeld en de sushi en het eten was enorm lekker
Reactie van Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Max! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest en dat het toch nog goed opgelost is. Tot snel weer bij Sushi-Eight!
Henrieke
Heerlijke sushi, altijd goede kwaliteit. Meerdere keren besteld. Gisteravond voor het eerst een gedeelte van de bestelling niet geleverd. Na een belletje stonden ze binnen korte tijd op de stoep voor de nalevering. Top opgelost. Wij bestellen zeker weer!
Reactie van Sushi 8
Wat vervelend om te horen. Hopelijk heeft u toch genoten van uw sushi!
Myrthe
Normaal gesproken echt lekker en vers maar gisteren vonden we de sushi niet echt lekker vers. Alsof het al langere tijd stond, jammer!
Reactie van Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Jackie
De sushi was droog. Het eten wat warm moest zijn was half koud half lauw. En de saus lag onder in de zak en was daardoor open gegaan dus alles zat ook nog eens onder de saus.
Reactie van Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Norbert Vrind
Zoals we gewend zijn. Alles heel goed en bezorging op het gewenste tijdstip.
Reactie van Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Kim
Sushi was helaas niet vers, meerdere keren besteld maar dit was echt zonde van het geld helaas
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Kokke
Super lekker en netjes
Reactie van Sushi 8
Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight
FD
M
Sushi was niet vers, contact opgenomen maar ze beweerde uiteraard dat het vers was. Sushi was (koelkast) koud en taai. Voor ons geen volgende keer, zonde van de centen.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Marc Mol
Geweldige sushi echt! De beste 👍 1 aandachtspuntje: de nieuwe sojasaus is veel minder lekker dan de saus die jullie altijd haddden. Mag die aub weer terugkomen?
Reactie van Sushi 8
Beste Marc, bedankt voor je positieve feedback. we gaan ermee aan de slag!
S.
Top
Edith
Meatlovers is mijn favoriet. Besteld in Etten-Leur, maar ik vond het niet goed in vergelijking met Prinsenbeek waar ik normaal haal. De basis was veelal hetzelfde, grote hompen en karig vlees. 3 sterren is eigenlijk nog teveel.
Edwin
Was heerlijk, wel te veel topping
Elly
Heerlijke sushi
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Esmeralda
Zaterdag sushi besteld, we hadden zo snel mogelijk aangeklikt en moesten een uur wachten, dit vonden we prima want we bestelde op een druk moment. Maar toen het wat over deze tijd was hebben we gebeld en kregen we een antwoord dat het druk was en dat ze nog op de zaak waren, verder geen toelichting of niks. Toen nog een uur moeten wachten nadat we al een uur hadden gewacht, dus in totaal 2 uur op ons eten zitten wachten. Na het belletje kon er ook geen sorry of tegemoetkoming vanaf. Dit is jammer want het is goede sushi, maar om na zo lang wachten zo’n antwoord te krijgen kijken we we de volgende keer wat beter waar we bestellen.
Reactie van Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Omeljàn
Erg lekker Sushi!!!op tijd. Friendlijk personeel.
Eric
2 "boten" besteld. Prima kwaliteit! Alleen bekend dat als je de boten netjes direct terugbrengt je niet het betaalde statiegeld van eur 160,00 direct terugkrijgt en je daar een aantal dagen op moet wachten. Volgende keer daarom geen boten meer voor mij.....
Me
Natasja
Super kwaliteit
Peter Vermaas
Fam. Aarts
Goed, super lekker.
Jeanine
Smaak en kwaliteit van de pokebowl (2sruks)is goed, maar de avocado is ALWEER vergeten en zelfs bij beide bowls, en dit is niet de eerste keer, erg jammer dit. Volgende keer maar weer ophalen, kan ik het controleren, als ik hier nog ga bestellen
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Norbert Vrind
Ditmaal de BBQ Firefox besteld. Wat een smaak. Klasse. Snelle bezorging ook.
Inge
Wederom lekkere sushi.. Bezorging keurig op tijd.. en er zat een leuke kortingsbon bij voor de volgende bestelling..
Lisette
Wat was het weer heerlijk. De boot mocht je houden en is van super kwaliteit met als de sushi zelf. Personeel zoals altijd super vriendelijk.
Marco
Heerlijk! En weer rekening gehouden met mijn allergie voor schaal en schelpdieren. En mooi op tijd. Wederom TOP
A
Joke
Alweer erg lekker gegeten, alleen nog maar hier sushi bestellen
De Beer
17.30 besteld, 19.30 afhalen (wij komen 10 km gereden). Om dan te horen te krijgen dat het nog minimaal een half uur duurt. Dat is niet oké. Alle begrip dat het druk is, maar op dat moment moet je iets en kun je iemand niet naar huis sturen.
Aa
Rene Hulsker
Zoals altijd was het weer heerlijk. Met zelfs een extraatje van Sushi8. Dank
Cootje
Heerlijke verse sushi. De pokebowl was ook heerlijk.
José
Makkelijk te bestellen. Heerlijke sushi! Snel bezorgd! Vriendelijke bezorger!
Minique
De sushi was zeer droog, zalm en tonijn uit een blikje! Was werkelijk niet lekker, je betaald erg veel voor goedkope ingrediënten. De slechtste sushi ooit
Paul
Sanne
Koen
Er zat een haar in de sushi. Hierdoor smaakte het allemaal niet echt meer.
Jeanine
De smaak was best goed en lekker maar de sushi was veel te koud, iets minder koud komt te smaak zeker ten goede
Sanne
Snelle bezorging, maar minder vers dan we gewend zijn.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Mel
Fijn dat opvolging gegeven is aan mijn specifieke wensen! Dankjewel!
Michelle
Niet alle sushi was vers. De rijst was taai. Alleen de sushi met Carpaccio en rosbief bovenop leek vers gemaakt
Erik
Wat grof gesneden sushi’s
Ludy
De hapjes zoals de loempia's had ik warm verwacht. Waren koud, jammer. De sushi was prima.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Etten-Leur
Goede kwaliteit en lekkere sushi, genoeg keuze. Snelle bezorging !
Reactie van Sushi 8
Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest Etten-leur! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight
Tamara
Lekkere sushi op tijd geleverd!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Nicole
Gevarieerde sushi box. Heerlijke sushi, vers en gevarieerd. Snelle en vriendelijke bezorging.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Sushi 8
Hoi Nicole, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight
Vervaart
Eten is erg lekker , maar elke keer als we iets bestellen en laten bezorgen is het minimaal half uur later dan de aangegeven tijd .
Chenena Van Ermingen
1 uur en 45 min was helaas een lange bezorgtijd
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Pia
Heerlijke sushi
Audrey
perfect zoals altijd, vriendelijk personeel, heerlijke sushi
Reactie van Sushi 8
Hoi Audrey, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight
Annemiek
Heerlijk gegeten. En alles stond netjes op tijd klaar.
Kelly Koks
Super lekker en vers, snelle levering, top!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Rick Goossens
Het was weer heerlijk en vers
Nicole
Graag volgende keer de topping erop die besteld en betaald is nu was dit helaas niet het geval
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Lianne
De Sushi was heerlijk. Jammer dat de warme gerechtjes koud waren.
ildiko
Altijd lekker, leuke aanbiedingen en altijd op tijd!
Cees van der Broek
Esther
Net als altijd weer erg lekker, smaakvol, vers en op tijd gebracht.
C
T was perfect en de fout die gemaakt was werd goed hersteld. Top. Dat smaakt naar meer.
Marsha
Was heerlijk, ook echt meer dan genoeg.. Helaas was de soja saus vergeten, maar alsnog gesmuld
Rene Hulsker
Fijn dat jullie weer thuis bezorgen. Zoals altijd was het weer heel lekker.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Jeroen
Prima sushi bowls, maar de extra tonijn van 3+ euro extra vergeten is wel enorm gepruts
Rob de Vries
Sushi besteld, half uur later opgehaald. Smaakte goed, zag er mooi uit. Goed en lekker gegeten.
Reactie van Sushi 8
Goed om te horen dat het gesmaakt heeft Rob! Bedankt voor deze positieve feedback en tot snel weer bij Sushi-Eight
Joyce F.
De sushi met tonijn erop was soort van geflambeerd, dit vonden wij echter niet erbij passen omdat er toch een beetje een verbrand smaakje aan zat.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Nayasja
Duurde erg lang deze keer
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Tunnisen
We vonden deze keer de sushi niet zo vers en lekker als we van jullie gewend zijn. Jammer !
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Judith
Anne-Marie
Via de site een box besteld. Ik kan deze al binnen het half uur ophalen. Het was echt lekker en meer dan genoeg
Natasha
Alweer heel tevreden, lekker, alles is altijd fijn verpakt en medewerkers zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
Van den Bliek
De afgelopen jaren altijd sushi besteld bij sushi 8. De kwaliteit is altijd goed maar viel deze keer tegen. De rijst was droog en de vis stonk bij sommige sushi. Niet wat ik gewend ben van Sushi 8. Voor het eerst niet alles opgegeten.
Jeroen
Viel deze keer tegen, vonden het niet vers smaken. Ook maar 1 klein flesje soja saus en geen servetjes.
Marc van Wijk
Weer heerlijke sushi, snel bezorgd!
Xander
We hebben al meerdere keren besteld bij Sushi 8 en deze keer was de kwaliteit minder dan eerdere keren. Meer rijst dan normaal en ook droger. Jammer, jullie kunnen zeker beter!
Aston Egelmeers
Sushi was hardstikke lekker zoals altijd! Alleen jammer dat er steeds minder soya saus bij de bestelling zit. Het is een 3-4 persoons schaal met 2 flesjes soya saus beetje jammer als je met 3-4 personen gaat eten!
Pia,
Keurig op tijd bezorgd en weer heerlijk. TIP: gezien het zeer warme weer zou het beter zijn de sushi gekoeld te bezorgen. Het gaat om rauwe vis en vlees en is het te overwegen dit altijd te doen
Reactie van Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight