Bewertungen von Sushi 8 Etten-Leur

Neue Beurteilungen

4.0
Sonja Moelker
11 September 2025
Vega
11 September 2025

Mijn favoriet: de Vega Pokebowl, die zoals altijd weer helemaal top is! Altijd lekker en weer snel geleverd. Zeker het aanraden waard!

Kim
8 September 2025

Bestelling was niet compleet. En ze hadden het blijkbaar te druk om na te leveren. Nu maar hopen dat het geen dagen duurt voor ik mijn geld terug krijg.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Labee
7 September 2025

Bestellen al lang bij jullie & ook vaak . Deze keer veel de sushi heel erg tegen en hebben we er helaas weinig van op . Hopelijk de volgende keer weer beter zoals we van jullie gewend zijn . Fam L’AbĂ©e

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mitchell van schendel
6 September 2025

delicious!! Vult goed ! 👌 zou zeggen proeven !! Enjoy👌

M
6 September 2025

Smaakte niet als versgemaakt

Anna Verstraeten
1 September 2025

Op de bon en in de mail stond dat het eten om 18.35 bezorgd zou worden, uiteindelijk hebben we het pas om 19.00 ontvangen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Saskia
30 August 2025
Gwendolien Ruijter
29 August 2025

Eigenlijk nog nooit klachten gehad, maar vanavond zat er een stuk plastic in een van de pokebowls. Dat was niet zo fijn.

Marian
28 August 2025

Sushi was heerlijk en bezorging was snel.

A.
27 August 2025
S
25 August 2025

Wederom heerlijk gegeten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Korsten
24 August 2025

We hebben recent besteld bij Sushi 8 in Etten-Leur, maar helaas voldeed de bestelling niet aan onze verwachtingen. De rijst was niet vers en de maki-sushi smaakte ook niet vers. Dit haalde het plezier van de maaltijd behoorlijk naar beneden. Jammer, want we hadden op een lekkere sushi-avond gehoopt. Hopelijk wordt er in de toekomst meer aandacht besteed aan de versheid van de ingrediënten, zodat de kwaliteit weer op het niveau komt dat we gewend zijn van Sushi 8.

Larissa
23 August 2025

⭐⭐⭐⭐⭐ Besteld bij Sushi Eight en erg tevreden. De sushi was vers en goed van smaak, de stukken netjes bereid en niet rommelig verpakt. Bezorging kwam op de afgesproken tijd, wat ik erg prettig vind. Alles zag er verzorgd uit en smaakte zoals je het mag verwachten van een goede sushizaak. Fijn dat de kwaliteit en service gewoon kloppen. Voor herhaling vatbaar.

Peter
22 August 2025
Thomas
21 August 2025

Na lange tijd weer sushi besteld en was erg lekker maar helaas wel de saus vergeten

Jasper
19 August 2025

Was zeer lekker , goede kwaliteit

S
17 August 2025

Bezorging kwam optijd maar sushi was rommelig viel uit elkaar als je het pakte . Ook zat er geen kip op een rol terwijl dat op de foto en voorgaande bestellingen wel zo was.

Anoniem
15 August 2025

Heerlijke sushi zoals altijd

Storm
2 August 2025

Deze keer een mindere kwaliteit, niet echt vers

Antoine van Esch
1 August 2025

Zeer goed eten lekker vers!!

Robin
31 Juli 2025

Heerlijke poke bowls!! En keurig op tijd bezorgd

Sjoerd
31 Juli 2025

Lekker eten en snelle bezorging

Tamara
30 Juli 2025

Heerlijk gegeten en stond netjes op tijd klaar

Tony
30 Juli 2025

Er zat een haar door 1 van de yakatori sticks. Dit is de eerste keer dat dit voorkwam en hoop de laatste daar we tot op gisteren zeer tevreden waren met de kwaliteit die geleverd werd.

Antwort von Sushi 8

Dat is natuurlijk erg vervelend, onze excuses voor het ongemak. We waarderen dat je normaal zo tevreden bent en willen dit graag rechtzetten. Zou je ons een mailtje willen sturen naar info@sushi-eight.nl? Dan kunnen we samen kijken hoe we dit kunnen oplossen.

Anja
30 Juli 2025

Helaas wat te laat bezorgd, kan gebeuren, het zal druk zijn geweest, echter waren we wel echt teleurgesteld in de bijgerechten. 1 stukje gefrituurde garnaal en de ander 1 stukje kip. Staat op de afbeelding royaal belegd en 1 stukje is echt te jarig voor €4,- per stuk!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor je feedback, we vinden het jammer om te horen dat de bijgerechten tegenvielen. Excuses voor de teleurstelling en de late bezorging, het was inderdaad druk. Zou je ons even willen mailen naar info@sushi-eight.nl? Dan kijken we graag hoe we dit kunnen goedmaken.

Robin
29 Juli 2025

Zo lekker!!

Mien
27 Juli 2025

Was top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Florine
26 Juli 2025

Super lekker!

sanne
25 Juli 2025

graag geen haar op sushi!!!! ben vaste klanten bestel vaker bij jullie en vandaag iets minder goed........echt zonde!

Antwort von Sushi 8

Super vervelend dat je een haar in je sushi vond, dat mag natuurlijk nooit gebeuren! We begrijpen dat je dit niet van ons gewend bent en bieden onze excuses aan voor deze keer. Zou je ons even een mailtje willen sturen naar info@sushi-eight.nl? Dan zorgen we dat het goed komt. Bedankt voor je vertrouwen en we hopen je snel weer beter te kunnen bedienen!

van den Kieboom
25 Juli 2025

Eerder geleverd dan was aangegeven en zoals altijd weer overheerlijk....!!! Wij hebben super genoten. Absoluut een aanrader.

Wim
23 Juli 2025

Het is zeker de moeite waard om bij sushi 8 te bestellen

Kim
23 Juli 2025

Echt heerlijk gegeten! Voortaan bestellen we alleen nog sushi bij jullie!

Cedric
23 Juli 2025
Lydia
22 Juli 2025

Heerlijke sushi....

A
20 Juli 2025

Smaakt niet lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bas
17 Juli 2025
Sylvana
16 Juli 2025

1e bestelling maar zeker niet de laatste! Heerlijke verse sushi, grote porties en vele soorten om uit te kiezen

S
11 Juli 2025

Altijd goed ❀

Peter
10 Juli 2025

Smaak altijd goed. Alleen was de bestelling onjuist meegegeven. Aantal klopte maar zaten andere sushi bij die niet besteld waren ipv het bestelde

Kim
10 Juli 2025

Snelle levering, wel dure bezorgkosten.. maar eten was erg lekker

Kees Aerts
7 Juli 2025
Iris
7 Juli 2025

Super, netjes op tijd! Sushi is vers en goed gevuld

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kokke
5 Juli 2025

Super verzorgd. En lekker

Anoniem
3 Juli 2025

Bezorger kwam veel te hard de oprit van de buren opgereden en parkeerde zijn auto daar. Hem hierop aangesproken dit niet meer te doen maar vervolgens van de buren vernomen dat hij niet snel weg wilde gaan.

Tamara
3 Juli 2025

Bezorging was bijna half uur later. Smaak was weer goed, maar de sushi's waren wat slordig (en groot); de schaal oogte ook wat rommelig.

Pia
3 Juli 2025

Bestelling stond weer keurig klaar, heerlijk gesmuld met mijn dochter en jarige kleinzoon.

Randy van der Poel
1 Juli 2025

Half 6 een bestelling geplaatst met gewenste levering tussen 19.00-19.15uur, deze is ook bevestigd per email. Vervolgens om 19.25uur gebeld om te vragen waar de bestelling bleef toe gaf men aan dat de bezorger nog niet terug was. Bestelling was er uiteindelijk om 8uur en zag eruit alsof deze gevallen was. Al vaker besteld bij Sushi 8 Etten-Leur maar deze keer teleurgesteld over de hele gang van zaken. Als ik was gebeld of gemaild dat de bestelling later zou zijn, dan had ik daar begrip voor kunnen opbrengen maar als ik zelf moet bellen en de bestelling een uur later komt heb je wat mij betreft je zaken niet voor elkaar en verdien ik een compensatie.

Heerlijk en keurig op tijd bezorgd
30 Juni 2025
M
29 Juni 2025

In de middag de bestelling geplaatst voor de avond. Netjes een mail dat mijn bestelling er aan kwam. Auto stond voor de deur, en reed vervolgens weer weg. Kwam een kwartier later terug met mijn bestelling. Ondertussen had ik contact gezocht met de winkel, geen gehoor bij bellen. Op verzoek een appje gestuurd, geen reactie. De sushi was prima. De bijgerechten waren koud! En saus was niet mee bezorgd. Een reactie was wel het minste geweest, kleine moeite.

Dorpmans
29 Juni 2025

We hebben heel lang moeten wachten wat we totaal niet gewend zijn. Geen enkel bericht, na gebeld te hebben werd er gezegd dat het nog 10 minuten zou duren. Daarna duurde het nog 30 minuten langer. Uiteindelijk 60 minuten moeten wachten op onze bestelling.

Marleen
28 Juni 2025

Ik miste helaas bestelde producten in mijn levering. Heb ik voor gemeld maar moet ze nu na 3 uur nog steeds krijgen....

Van putten
25 Juni 2025

Super verse sushi. Top

Wim Timmermans
10 Juni 2025

Het was Top.

Nikki
9 Juni 2025

Snelle bezorging. Goede kwaliteit. Heerlijk gegeten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wja
8 Juni 2025
Inge
8 Juni 2025
Jenneke
7 Juni 2025

Altijd lekkere sushi, helaas klopte de bestelling niet en miste er 1 sushi soort. Ivm 20/25 min rijden hebben we hier niet over gebeld, omdat we hiervoor te ver heen en weer voor moesten rijden.

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor je positieve woorden over onze sushi, maar wat jammer dat je bestelling niet compleet was. Dat is zeker niet de service die we willen bieden. We waarderen dat je ons niet hebt gebeld vanwege de afstand, maar we willen dit graag goedmaken. Stuur je ons een mailtje naar info@sushi-eight.nl? Dan zorgen we voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Jean-marc Vergouwen
7 Juni 2025

Heerlijk gegeten was weer super lekker!

Irene
6 Juni 2025

Heerlijke sushi! Erg van genoten. Gevraagd om de bestelling “zo snel mogelijk” te bezorgen en kregen de bestelling zelfs eerder als dat ze dachten te kunnen bezorgen, dus dat was top!

G.Westenberg
5 Juni 2025

Altijd stipt en smakelijk Prettige bediening

S
5 Juni 2025

Altijd goed ❀

Mechthilde
1 Juni 2025

Te weinig sojasaus voor 96 stuks

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Monique
1 Juni 2025
Evie
29 Mai 2025

De pokebowl smaakte goed! Alleen had ik gevraagd om komkommer ipv cherry tomaatjes, en helaas zat er geen komkommer maar ook geen cherry tomaatjes in mijn poke bowl

Jack
28 Mai 2025

Als we sushi bestellen doen we dat al sinds een hele tijd bij Sushi8 in Etten-Leur. Zo ook gisterenavond. Zoals gedacht was het weer heerlijk en oprecht NOG lekkerder dan normaal. Altijd lekker eten, altijd vriendelijk binnen! Dank daarvoor! đŸ™đŸŒ

-
27 Mai 2025

Op tijd geleverd en vers! Een aanrader!

Elly Mol
26 Mai 2025

De sushi waren dit keer minder dan ik gewend ben

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Janneke
25 Mai 2025

Goede kwaliteit Sushi en bezorgd netjes op aangegeven tijd.

Denise
23 Mai 2025

Altijd heerlijke sushi

Judy
17 Mai 2025
Robin
17 Mai 2025

Super service!

Hulya
15 Mai 2025

Perfect zoals altijd! Weer heerlijk gegeten❀

S
14 Mai 2025
Marianne van Oosterhout
14 Mai 2025

We hebben genoten van het eten. Het was ook meer dan genoeg!

Linda
10 Mai 2025
Jose
9 Mai 2025

Deze favoriet box was echt overheerlijk en de diversiteit top!!!

S
9 Mai 2025

Goed. En altijd goed đŸ«¶

Mark Grootenboer
9 Mai 2025
sanne
9 Mai 2025
Paula Klink
8 Mai 2025

Wij rijden speciaal vanuit Roosendaal om sushi op te halen bij sushi8 ,omdat wij dat de heerlijkste ,lekkerste sushi vinden.

Peter van den Nagel
3 Mai 2025

Was heerlijk. Bezorging iets te laat maar kreeg wel melding dat het onderweg was.

Van Ginneken
3 Mai 2025

Bestelling zou tussen 19:00u en 19:15u bezorgt worden, werd 19:45u. Bestelling was niet compleet dus restant werd om 20:30u bezorgd. Dit is niet de eerste keer. Voortaan maar gewoon afhalen.

Monique
2 Mai 2025

Heerlijk gegeten. Niet alles zal.meteen bij de bezorging maar na een telefoontje werd het alsnog snel geleverd inclusief wat extra's. Top

Selina
2 Mai 2025

Vanavond besteld. Miste de helft van onze bestelling. Whatsapp contact moeten nemen maar tot heden geen gehoor.

Antwort von Sushi 8

Onze excuses dat je ervaring niet naar verwachting was. We waarderen je feedback en willen dit graag goedmaken met een passende oplossing. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Denise
29 April 2025

Heerlijk vers!

Joeri
26 April 2025
Etten-Leur
26 April 2025

Rijst was hard Sushi met kip was helemaal ondergedompeld in een saus/dressing dat alle andere sushi in de schaal er ook mee onder zaten. Sojaboontjes waren koud en leken wel niet lang genoeg gekookt te hebben. Erg jammer, ik had ook al een mail gestuurd maar daarop heb ik nog geen reactie gehad. Vandaar deze recensie.

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor je feedback en onze excuses voor de teleurstellende ervaring. Het klinkt alsof er op meerdere punten iets is misgegaan — dat is uiteraard niet wat je van Sushi Eight mag verwachten. Ook spijt het ons dat je nog geen reactie op je e-mail hebt ontvangen; dat had sneller gemoeten. We nemen je opmerkingen serieus en bespreken dit intern met ons team. Als je ons je bestelgegevens nogmaals kunt sturen (bij voorkeur via een mail naar info@sushi-eight.nl ), zorgen we alsnog voor een passende reactie en oplossing. Hopelijk mogen we het in de toekomst beter voor je doen. Met vriendelijke groet, Het team van Sushi Eight

Valentijn
24 April 2025

De sushi smaakte oud en droog. Was duidelijk niet vers, viel heel erg tegen.

Antwort von Sushi 8

Beste Valentijn, Het spijt ons te horen dat de sushi deze keer niet aan je verwachtingen voldeed. Verse en kwaliteitsvolle ingrediënten zijn voor ons heel belangrijk, en het is jammer dat we je deze keer niet de ervaring hebben kunnen bieden die je van ons gewend bent. We nemen je feedback serieus en zullen dit intern bespreken om ervoor te zorgen dat dit niet meer voorkomt. We hopen dat je ons een kans wilt geven om je in de toekomst weer beter te bedienen. Met vriendelijke groet, Het team van Sushi Eight

Daniëlla
21 April 2025

Zoals altijd heel goed en lekker! đŸ‘đŸ»

Aswin van Oorschot
20 April 2025
Wildhagen
20 April 2025

Alles was weer even lekkerđŸ‘đŸŒ

Gijs de Jong
20 April 2025

Dit is de eerste keer dat wij bij Sushi 8 een bestelling gedaan hebben. De bestelde Sushi stond op het afgesproken tijdstip klaar, was erg goed en bovenal smakelijk. Vriendelijke bediening. Sushi 8 is een aanrader en wij bestellen daar zeker weer.

Antwort von Sushi 8

Geachte heer de Jong, Wij zijn verheugd om te horen over uw fijne ervaring bij ons en wij willen u ook bedanken voor het tijd nemen om deze review te schrijven. Wij hopen u snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Lien
18 April 2025

Heerlijke sushi, bezorging op tijd

Thom 7
18 April 2025
Vervaart
17 April 2025

Super lekker en net op tijd geleverd.

Van Dongen
15 April 2025

Snel geleverd! Mooie schaal met verschillende sushi’s. Lekker gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar.

Peter
14 April 2025
Givana
6 April 2025

Was snel maar proefde een beetje oud. Was geen verse sushi. Zo proefde het niet

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Geachte Givana, wij zullen ons uiterste best doen om dit in de toekomst te voorkomen want dit is niet onze norm. U kunt een mail sturen naar info@sushi-eight.nl zodat wij dit netjes met u kunnen afhandelen.

Richard Jogchems
5 April 2025

Heerlijke sushi!! Top!đŸ‘ŒđŸ»