Bewertungen von Sushi 8 Etten-Leur

Neue Beurteilungen

4.0
Jurgen Kokke
19 MĂ€rz 2023

Niet voor het eerst bij jullie gegeten/besteld. Tot gisteren geen enkele reden tot klagen. De bestelde sushibox van gisteren is ons slecht bevallen. De smaak was verre van wat wij van jullie gewend zijn. Vandaag alletwee niet lekker en vaak bezoek aan het toilet. Wij lopen niet zomaar over naar iemand anders maar ik hoop echt dat dit een incident is. Gr, Jurgen Kokke

Z.
17 MĂ€rz 2023
Erik van Rij
12 MĂ€rz 2023

Ik had een cadeaubon die online niet geaccepteerd werd. In de winkel konden ze me niet helpen en zit ik dus met een waardebon die ik niet kan inleveren!!!

Antwort von Sushi 8

Hoi Erik, wat vervelend! Zou u een mail met de cadeaubon gegevens naar info@sushi-eight.nl kunnen sturen zodat wij kunnen kijken wat er mis is gegaan? Mvg Team Sushi-Eight

Tracy
11 MĂ€rz 2023
J
9 MĂ€rz 2023
CY
7 MĂ€rz 2023

Heerlijk jammie

Doortje
7 MĂ€rz 2023

Het was heerlijk. Alleen de grote sushi gaat de smaak veranderen als hij uit elkaar valt.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Albert
5 MĂ€rz 2023
Sanne
5 MĂ€rz 2023

Heel lekker, kom binnenkort weer te bestellen!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Linda
5 MĂ€rz 2023

Smaakt altijd super! Wij zijn vaste klant


Raymond
5 MĂ€rz 2023
RoNiCo
4 MĂ€rz 2023

Weer heerlijk gegeten.

Kim
1 MĂ€rz 2023

Het enige nadeel is als je laat bezorgen dan is het niet meer zo warm. Voor rest helemaal top!

Mercedes
1 MĂ€rz 2023
John
27 Februar 2023

was weer heerlijk die Crunch Box ! 5 sterren. bezorging zeer vriendelijk, correct maar kwartier te laat (was op zaterdag he, druk) vandaar 4 sterren

M. Bastiaanssen
27 Februar 2023
Kees van de Velde
25 Februar 2023
Jeroen
25 Februar 2023

Bij het chicken lovers menu miste de yakitori, wat wel zonde was. Verder prima zoals altijd natuurlijk, maar wel weer een misser

Kim Schalk
25 Februar 2023

Heerlijk weer gegeten. Snel klaar. Kom er vaker. Altijd top

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen Kim! Bedankt voor deze review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Cindy
24 Februar 2023
Ikke
24 Februar 2023

Het was weer lekker. Goede shusi

Angela Schaaf-Verhoeven
21 Februar 2023

Heerlijke sushi. Enig verbeterpunt is dat de stukken soms onmogelijk groot zijn. Ik snijd ze dan nog een keer doormidden. Verder gewoon super!

Van Dreveldt
20 Februar 2023

Goede kwaliteit en snelle bezorging !

L. Kuypers
20 Februar 2023

De smaak van de sushi is geweldig. We hadden de crunchi box en sommige stukken waren wel heel erg groot, zouden wel iets kleiner mogen om makkelijker in Ă©Ă©n keer in de mond te kunnen stoppen :).

Colinda Bakx
20 Februar 2023

đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maureen
19 Februar 2023

het formaat van de sushi is wel erg groot, dat mag wel wat kleiner. De kwaliteit is perfect hoor

Dirk Jan Brinks
18 Februar 2023
P. van Seters
16 Februar 2023

Goede portie voor een goede prijs

Annette
16 Februar 2023

Pokebowl was juist van portie, saus zat er los bij en was ruim voldoende. Ingrediënten ruim toegevoegd.

Monique Voermans
16 Februar 2023
Thijs
15 Februar 2023

Erg goed! Heerlijke crunshybox!

HvG
15 Februar 2023

Prima sushi. Bestellen regelmatig, prima service. Een minpunt: de sashimi is volgens mij geen tonijn. Zo onnatuurlijk en zacht, zonder enige structuur. Ze noemen het wel zo maar is iets anders!

Angela Schaaf-Verhoeven
15 Februar 2023

Fijne app, goede bezorging en heerlijke sushi!

Robert van dongen
14 Februar 2023

Was lekker

Emma
12 Februar 2023

Zoals altijd erg lekker en ruim op tijd bezorgd

Evelien
5 Februar 2023

Gister de quality box besteld, deze was fantastisch!!

Illy
5 Februar 2023

Heerlijk sushi gegeten Surf en turf is een aanrader!

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen Illy! Tot snel weer bij Sushi-Eight

Bianca
4 Februar 2023

Super shusi heerlijk gegeten.

Colinda
3 Februar 2023

Was goed verzorgd en lekker.

Rick Goossens
3 Februar 2023

Weer lekker, en op tijd. Andere samenstelling geprobeerd, viel zeker in de smaak

Colinda van oers
3 Februar 2023

Helaas viel de eerste bestelling bij de voordeur kapot op de grond, maar al snel was de nieuwe er , jammer genoeg zat er geen advocado bij , maar nog steeds heel erg lekker

S
28 Januar 2023

Altijd goed 👍

K. van den Kieboom
28 Januar 2023

Het was weer geweldig lekker! Prima service ook.

Geert Westenberg
27 Januar 2023

Alles oke

Anouck
25 Januar 2023

Altijd heel tevreden over de sushi en bijgerechten. Prijs-kwaliteitverhouding is goed. Om verspilling te voorkomen zou ik het nuttig vinden om te kunnen aangeven hoeveel van bv. wasabi ik wil hebben. In mijn eentje gebruik ik misschien een theelepel, de rest moet ik dan weggooien, want ik weet niet wanneer ik het weer nodig zou kunnen hebben.

Sabine
23 Januar 2023
Jeffrey Volkert
23 Januar 2023

Goede kwaliteit maar helaas komt het te vaak voor dat onze bestelling niet correct is. Ook deze keer weer miste we de Kappa Maki, maar kregen we de Kani Maki. Normaal geen probleem, alleen wel als je die besteld voor iemand die een vegetariër is.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Diana
23 Januar 2023

Domme ikke verkeerd huisnummer doorgegeven en ook nog eens een nummer in mijn telefoonnummer omgedraaid. De bezorger heeft het top maar dan ook helemaal top opgelost. Daarna heerlijk genoten van onze bestelling zoals altijd goed vers en warm.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Kan gebeuren, geen probleem. Fijn om te horen dat het goed opgelost is Diana! Tot snel weer bij Sushi-Eight

Lisette
22 Januar 2023

Heerlijke sushi

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Angela
22 Januar 2023
Anouk van der list
20 Januar 2023

Bezorging was te laat, slecht bereikbaar telefonisch. Onze bestelling was bij verkeerd adres bezorgd. Nu was het bijna 1,5 uur onderweg en koud

Ludy
18 Januar 2023

Wij hebben echt heerlijk gegeten!! Sushi 8 is echt een aanrader!!

John
18 Januar 2023

Al best een aantal keren gegeten bij Sushi 8 Etten-Leur. Zoals inmiddels gewend weer heerlijk gegeten. Top kwaliteit. Heel stipte en correcte bezorging.

Pia
16 Januar 2023

Het was weer heerlijk en keurig op tijd bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen Pia! Bedankt voor uw review en tot snel weer bij Sushi-Eight

San
16 Januar 2023

Het is echt super goed en lekker, bestelling meestal voor verwachtte levertijd ontvangen. Alleen nu voor de 2e keer weer de bestelling niet compleet. Op het moment dat ik van hetzelfde iets 2x bestel, lijkt het fout te gaan. Wordt zonder problemen meteen en snel na geleverd ! Maar je baalt toch..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Daniëlla Daelman Luijkx
15 Januar 2023

Het was weer Lekkerrrrrrr

Valentijn Geutjes
14 Januar 2023

Was weer top!! Heerlijke Sushi en netjes bezorgdđŸ‘đŸŒ

Jeanine
14 Januar 2023

Bowl was super lekker, bakjes zijn wel een beetje onhandig om uit te eten, bezorging half uur te laat voor ons geen probleem maar misschien een aandachtspunt

Jeremy
14 Januar 2023
Anoniem
13 Januar 2023

Heerlijk verse sushi en op tijd geleverd

Thomas
9 Januar 2023

Heerlijke box, super vers en goede kwaliteit!

Patrick
8 Januar 2023

Top service ze waren wat vergeten en kwamen het gewoon brengen wel het buiten hun bezorg gebied is

Antwort von Sushi 8

Goed om te horen Patrick! Fijn dat het zo opgelost is. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Maxime
8 Januar 2023

Goed optijd (te vroeg zelfs) Heerlijk gegeten !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maarten Heimans
8 Januar 2023

Het is altijd perfect!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

caroline
7 Januar 2023

Netjes op tijd klaar en lekker vers.

Moss
4 Januar 2023

Lekker verse sushi. Zag er prachtig uit en smaakte heerlijk. Enig minpuntje: dat je voor minimaal 20 euro moet bestellen bij bezorgen. Als je alleen bent moet je meer bestellen dan je op kan.

Wim Veldhuis
1 Januar 2022

Goede kwaliteit, niets op aan te merken!

Birgite
1 Januar 2022
Wendy
31 Dezember 2022

đŸ‘đŸœ

Kristinah
31 Dezember 2022

Heerlijk 👌👍

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor je positieve review! Tot snel weer bij Sushi-Eight

Jackie
30 Dezember 2022

De sushi was heerlijk! Alleen de bezorging mocht wat beter. Ik werd gebeld omdat de meneer in kwestie wel in de straat was maar ons nummer niet kon vinden. Hij was op nummer 2. Wij wonen op nummer 11 is niet heel moeilijk om te vinden. Nu moest ik gaan zoeken waar hij was.

Liselotte Rozemarijn Spruijt
29 Dezember 2022

Snel, duidelijk & op aangeven tijd bezorgd
 zelfs door de harde regen! Complimenten.

v Gurp
27 Dezember 2022

Kwaliteit erg goed; wel karig met de flesjes soja saus voor de sushi. Totaal slechts 3 kleine flesjes voor bij meer dan 100 stukjes sushi was erg weinig. Verder erg tevreden hoor.

Danielle
27 Dezember 2022
John van Sprundel
26 Dezember 2022

Heerlijke Sushi box ontvangen, voor herhaling vatbaar.

Michael van der Graaf
25 Dezember 2022

Sushi anders en sushi beter. Geen sushi8 maar sushi10

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Vd berghe
25 Dezember 2022

Perfect optijd afgeven altijd lekker vriendelijk

Valentijn Geutjes
25 Dezember 2022

Was weer heerlijk, netjes en goed verzorgd!

Danny
24 Dezember 2022

Hele lekker sushi en snelle bezorging.

M vd starre
24 Dezember 2022

Kreeg maki met komkommer in plaats van de bestelde zalm. Ze konden later pas de het juiste bezorgen en anders kreeg ik korting op de volgende bestelling. Was best vaag aan de telefoon, hoe of wat en uiteindelijk nog niks gehoord via mail ofzo over korting en ook geen excuses!

Wilfred van den eijnden
23 Dezember 2022

Hele lekkere sushi Alleen jammer als je ook warme dingen erbij besteld dat ze al koud zijn een tip pak de warme dingen in aluminium folie in

Angelique Schoone
23 Dezember 2022

Zeer ruim optijd bezorgd en het was ontzettend lekker . Voor herhaling vatbaar.

Jeanine
19 Dezember 2022

Jammer dat de Spicy mayonaise niet is meegeleverd (wel besteld). Maar de bowls waren superlekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mariska
18 Dezember 2022

Heerlijke sushi, de beste uit de omgeving. Super snelle en vriendelijke bezorger!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marc Mol
17 Dezember 2022

Geweldig eten en keurig op tijd bezorgd !

Yvette
17 Dezember 2022

2e keer de surf en turf gekozen, deze keer laten bezorgen, alles was (ijs)koud, 1e keer ophalen was de crispy chicken en garnaal beetje warm, dat was lekkerder dan alles ijskoud.

Rick Goossens
16 Dezember 2022

Stond klaar op de gewenste tijd. Lekkere verse sushi. Surf en turf deze keer. Was weer genieten

Eva
15 Dezember 2022

Misschien de nigiri’s een grammetje minder, hahaha. Ze zijn zĂ©ker niet zuinig! Qua smaak: onnavolgbaar!

Eric
15 Dezember 2022

Eerste keer ontevreden. Jammer sushi was ijzig koud en smaakt niet vers. Gevraagd geen stokjes en gember te leveren in het kader van “no waste” werd het toch meebezorgd en dus helaas direct de prullenbak in. Verzocht de spicy toppings eraf te laten. Ook deze melding niets mee gedaan.

Frank
11 Dezember 2022

Wederom ruim 30 minuten later dan was aangegeven ondanks dat ik ruim 3,5 uur voor het gewenste levermoment al had besteld...

Geert Westenberg
9 Dezember 2022

Heerlijke, verse en mooi bereidde sushi. We hebben ervan genoten.

Colinda Bakx
5 Dezember 2022
Ed
3 Dezember 2022

Normaal super lekker. Vandaag helaas een flinke tegenvaller. Alles was ijskoud, alsof het rechtstreeks uit de koelkast kwam. Niet te eten, echt zonde :-(

Sita
2 Dezember 2022

Erg lekker en snel bezorg!

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen Sita! Tot snel weer bij Sushi-Eight

Jochem
2 Dezember 2022

Weer heerlijk als altijd.Enige minpuntje is dat ze de extra zalm bij de poke bowl vergeten waren.

S.
2 Dezember 2022
Pia
1 Dezember 2022

Lekker zoals altijd, bezorging keurig op tijd

Jack
1 Dezember 2022

Zoals altijd, heerlijk genoten van de verse sushi van Sushi8 Etten-Leur đŸ™ŒđŸŒđŸ‘ŒđŸ»

M. Visser
30 November 2022

Koude harde sushi rijst. Smaakt alsof het niet vers is klaar gemaakt.

Koevoets
29 November 2022

Zondag hebben wij spontaan een bestelling gedaan bij Sushi 8. Het was in 1 woord : HEERLIJK. De bezorgen was super spontaan aan de deur en kregen meteen trek bij het zien van onze bestelling. De smaak explosie was geweldig en bleven zin hebben in een volgende hap. We hebben echt genoten bij elke hap. Vorige bestelling was ook super dus wij bestellen gauw weer... keep op going.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

San
28 November 2022

Het is altijd zeer goed en vers... er kunnen dingetjes altijd nog net beter, de teriyaki kipspies lijkt gefrituurd ipv grill bv... Maar altijd rond verwachtte levertijd bezorgd ! Helaas miste we een portie deze keer, maar is netjes na geleverd....

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Diane van Dijk
26 November 2022
Ms86
26 November 2022
Landveld
25 November 2022

Altijd lekker en vers!

clara legene
25 November 2022
Judith van Nijnatten
21 November 2022

Normaal gesproken is de pokebowl zalm heerlijk. Maar deze keer was de zalm niet lekker mals en zacht maar taai. Dat viel deze keer erg tegen. Dat is heel jammer want nu ben ik geneigd geen pokebowl meer af te halen bij sushi 8...bang dat het weer tegen gaat vallen.

Valentijn
20 November 2022

Perfect op tijd!! En heel lekker!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen! Tot snel weer bij Sushi-Eight

Sanne
20 November 2022

Heerlijk verse sushi en bijgerechten. Super snel bezorgd binnen 20 minuten! Helaas geen stokjes en soja saus erbij, terwijl we hadden aangegeven alleen geen gember en wasabi te willen. Maar dat mocht de pret niet drukken.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Margarethe
20 November 2022

Supersnelle bezorging en heerlijk gegeten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Josina Joosen
20 November 2022

Eerste keer besteld en aangenaam verrast. Veel variatie, heerlijk, vers en mooi gepresenteerd en verpakt. Zeker nog een keer!

Wja
20 November 2022
Holl / Vd Ven
15 November 2022

Heerlijk! Stukjes kunst die smaken! Lekker! Bezorging heel vriendelijk. “Eet smakelijk” krijgt zo echt betekenis! Dikke 10!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kalinka
14 November 2022
Maarten
9 November 2022

Al een aantal x sushi afgehaald. Telkens naar volle tevredenheid. Aanrader👍

Ronald
7 November 2022

Ruim 1 uur later kwam bestelling aan dan hetgeen per mail was doorgegeven. Medewerker gaf aan dat ze bezorgprobleem hadden. Aangegeven om dan de klant de optie te geven om bestelling zelf te komen ophalen...

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor de tip Ronald en nog onze excuses voor het ongemak. Hopelijk tot snel weer bij Sushi-Eight

Suzanne van Enter
6 November 2022

Lekkere sushi, prima prijs en netjes op tijd klaar conform afspraak

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen! Tot snel weer bij Sushi-Eight

Wja
6 November 2022

Prima

Rowena
5 November 2022

Was weer lekker zoals gewoonlijks, snelle bezorging. Top!

Danielle
4 November 2022

De sushi wat erg taai en warm. Helaas viel het deze keer erg tegen..

Shenna van Aert
29 Oktober 2022

Het eten was zoals altijd weer heerlijk. Jammer dat de bezorging 15 min te vroeg was, waardoor de warme gerechten al wat afgekoeld waren toen ik thuis kwam van mijn werk. Helaas waren hierbij ook de soja bonen niet geleverd die ik wel had besteld


Antwort von Sushi 8

Hoi Shenna, vervelend om te horen van uw bestelling. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen. -Team Sushi Eight

Ruby
28 Oktober 2022

Lekker eten! Vind t alleen jammer dat het zo op elkaar gepropt zit waardoor het er wat minder lekker uit ziet.

Norbert Vrind
27 Oktober 2022

Tweede keer dat we besteld hebben. Wij vinden de kwaliteit die we krijgen geweldig. De bezorging ging ook erg vlot. Het is echt de moeite waard om daar te bestellen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Bedankt Norbert voor uw positieve feedback! Tot snel weer bij Team Sushi-Eight

Emma
26 Oktober 2022
Danielle
26 Oktober 2022

Goed!

Michel
22 Oktober 2022

heerlijke sushi zoals altijd. helaas was de bezorging bijna 30 minuten later, waardoor de ebi fry en gyoza koud waren

Angeline
22 Oktober 2022
Jacqueline Dekker
20 Oktober 2022

Jammer dat na 5 keer thuisbezorgen jullie mijn adres nog steeds niet kunnen vinden en ik naar buiten moet rennen om de bezorger te attenderen dat het mijn bestelling is 😉

Cynthia
16 Oktober 2022

Smaakte heerlijk en op tijd geleverd.

S
13 Oktober 2022

Zijn er goed voor hun vaste klanten♄

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen! Team Sushi-Eight

Jeanette
9 Oktober 2022

Heerlijke sushi en altijd op tijd bezorgd!

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen!! Tot snel weer bij Team Sushi-Eight

Rowena Jaspers
8 Oktober 2022

5de keer dat ik bij jullie bestel, alle 4 de keren waren goed. Helaas deze keer niet, sushi was niet vers. Zaten harde rijstkorrels tussen, was erg droog en niet lekker. Bezorging was wel top, erg snel zoals gewoonlijks.

Antwort von Sushi 8

Wat vervelend om te horen Rowena, bedankt voor je feedback wel. We gaan er mee aan de slag. Team Sushi-Eight

Daniëlla Daelman Luijkx
3 Oktober 2022
Kelly Koks
27 September 2022

Jammer dat er niks wordt gedaan met opmerkingen, en er enkel engelstalig word gesproken. Kwaliteit van eten is super goed

Liesbeth Doensen
26 September 2022

Kwaliteit en smaak was heel goed

Fens
25 September 2022

Heerlijke verse sushi

Rowena Jaspers
25 September 2022

Heerlijk zoals altijd!! Een aanrader voor iedereen!!

Jessica
23 September 2022

Het was weer heerlijk,we hebben genoten.

jac
20 September 2022

het was heerlijk

Jimi
17 September 2022
Hans Van der Haas
17 September 2022

Kwaliteit en smaak waren prima, bestelling kwam half uurt later maar dat was voor ons geen probleem. Jammer genoeg is er two Nigiri geleverd i.pv. de bestelde two way Sashimi.

Judith
16 September 2022

Heerlijke sushi, bezorging was stipt op tijd.

Esther
15 September 2022

Heerlijke sushi

Peter
15 September 2022

Uitstekende kwaliteit en stipte bezorging.

Karen
12 September 2022

Snelle bezorging van heerlijke sushi en een sushibowl. Super lekker en redelijke prijs in vergelijking met anderen. De sushi’s zijn groot. Met 1 bowl en 20 sushi’s zitten mijn man en ik goed vol. De sushi’s zijn een lekker flink formaat. Yummie.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Angela Schaaf-Verhoeven
11 September 2022

Altijd lekker en snel geleverd. Vriendelijke bezorgers.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kim Wouters
10 September 2022

Heerlijke sushi besteld, nog geen 20 minuten later werd het al bezorgd!

Jurrien
7 September 2022

Dr Chili saus miste

Cynthia
6 September 2022
Monique
4 September 2022
Kees van de Velde
3 September 2022

De sushi was perfect

OW
3 September 2022
Mirjam
2 September 2022

Heerlijk gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar

Monique
2 September 2022

Heeeeerlijk!!!

Anthonic Laanen
30 August 2022

Heerlijk en super op tijd

Frank
29 August 2022

Bij elke bestelling een sushibox van minimaal 28 stuks, en daarbij 1 soyaflesje en stokjes. Zelfs bij een verzoek van extra flesjes en sushi stokjes. Jullie mogen wat meer genereus zijn. De sushi is goed.

Peter Tunnisen
29 August 2022

Over de kwaliteit van de sushi niets dan lof. Mijn bestelling is echter op het verkeerde adres bezorgd, terwijl ik 100% zeker weet dat ik het adres heb aangepast en ook de postcode. Echter in het bezorgsysteem werd alleen de postcode aangepast en niet het adres. Ik ben erg teleurgesteld over de reactie toen ik hierover gebeld heb. Geen excuses, niets, men legt de fout bij mij. Jammer !!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sabrina
28 August 2022
Frank Reniers
28 August 2022
Sofie
27 August 2022

Helaas deze keer erg teleurgesteld in de pokebowl. De tonijn was echt van hele slechte kwaliteit!!!

Sofie
22 August 2022

Heerlijk, zoals altijd

Leila
22 August 2022

De sushi werd een uur te laat bezorgd. Erg jammer!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

CrossFit Etten-Leur
21 August 2022

Super snel en lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Frank Van Ginneken
20 August 2022
Dijck
18 August 2022

Feestje ter ere van het 50 jarig huwelijk van onze ouders. Met de heerlijkste sushi van Sushi 8!! We hebben heerlijk gegeten!!

Karin
14 August 2022

zoals elke keer weer heel erg lekker...!!! Aanrader...!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Heel erg bedankt voor uw compliment! Graag tot snel! -Team Sushi 8

Michael
13 August 2022

Flinterdunne tonijn

Marcel Verschut
12 August 2022

Was weer heerlijk! Top!👍

Achraf
12 August 2022

Heerlijke sushi van goeie kwaliteit en snel bezorgd!

Antwort von Sushi 8

Fijn dat u heeft genoten! Graag tot snel! -Team Sushi Eight

Britt
10 August 2022

Heerlijke bowl en snelle levering! Super!

Antwort von Sushi 8

Fijn dat u van de eight bowl heeft genoten! We hopen u snel weer te zien! -Team Sushi Eight

Daniëlla Daelman Luijkx
7 August 2022
Caroline
5 August 2022

Heerlijke sushi en mooi op tijd!

Hedy
4 August 2022
Janny
4 August 2022

Het was weer heerlijk

Z.B
3 August 2022

Super vers altijd en heerlijk! Bezorging is ook altijd top! Zelfs aanpassingen mogelijk. Ik bestel er vaak en het is elke keer weer heerlijk.

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor uw positieve beoordeling! We hopen u snel weer te zien! -Team Sushi 8

Marcel
3 August 2022
Shirley
2 August 2022

Lekker verse sushi! En een half uur eerder dan verwacht bezorgd! Echt top!

Anoniem
31 Juli 2022

Eten was heerlijk en supersnel bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jack
25 Juli 2022

Was erg goed en lekker.

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat uw bestelling naar wens was, we hopen u snel weer te zien! -Team Sushi Eight

Jolanda
24 Juli 2022

Weer heerlijk gegeten!

Verstraaten
23 Juli 2022

Bestelling op tijd klaar en heerlijke verse sushi. Top. Ook de kip teriyaki lekker mals!

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat u heeft genoten! Graag tot snel! -Team Sushi Eight

Fleur
20 Juli 2022

In de middag al besteld voor 18:30. Kwamen ze het pas om 19:00 bezorgen! Je kan toch wel mise en place maken.

Jasper
20 Juli 2022

Na 30 minuten wachten geprobeerd telefonisch het bedrijf te bereiken, je moest een whatsapp bericht sturen (zijn ze al een week niet actief op geweest) en ook zonder reactie. Na nog eens 3 keer bellen en een voicemail in te spreken, eindelijk na een totaal van 45 minuten wachten. Iemand aan de telefoon te pakken gekregen en het verhaal uitgelegd. Ik snap dat het druk is en in de horeca een personeel tekort is. Maar communicatie al dan niet met een automatisch systeem naar de contact gegevens, dat de bezorging later dan gepland zal zijn is makkelijk uit te voeren. Aan de telefoon krijg je te horen dat de bestelling nog 10 minuten nodig heeft om gemaakt te worden en daarna zo snel mogelijk bezorgd wordt. De dame heeft het netjes afgehandeld en een cadeaubon bij de bezorging afgegeven.

Antwort von Sushi 8

Beste klant, vervelend om te horen dat uw bestelling te laat was. We zullen uw feedback in acht nemen en er in het vervolg beter op letten. -Team Sushi Eight

Karin
20 Juli 2022

Zoals altijd weer helemaal geweldig...!!!

Frederik Loukes
16 Juli 2022

Meerdere keren besteld hier en last gehad van vissen eitjes op de vegetarische sushi. In verband met dieetwensen en allergie konden we vaak de helft van de sushi weggooien. Daarom deze keer expliciet vermeld, maar weer zat de sushi onder de visseneitjes. Eigenlijk is dit echt onacceptabel. Zonde, weer veel weg kunnen gooien. Het eten is altijd erg lekker maar zorgeloos genieten zou fijn zijn.

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zullen er in het vervolg beter op letten. -Team Sushi Eight

Rivk Goossens
15 Juli 2022

Was weer heerlijk, de summer vibe box en de 5-way urimaki besteld. Verrassend en mooi op tijd klaar.

Fred
13 Juli 2022

Vers, smakelijk en mooi verpakt.

Ebbey
11 Juli 2022

Vriendelijk. Correct en heel lekker de producten. En eerder bezorgd als verwacht
.. Top.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Broeders
9 Juli 2022

Lekker eten & snelle bezorging!

Van den Bliek
9 Juli 2022

Eten was zoals gewoon heerlijk. Wat wel zwaar tege viel was de wakame die we erbij bestelde. Als je de sla er uit haalde was bleef er een bodempje wakame over. Dat zijn we niet gewend van sushi 8

Astrid
9 Juli 2022

Lof , heerlijk verse lekkerste sushi 👍👍 hier wordt ik heeeel blij van

Karin
8 Juli 2022

Weer helemaal geweldig, vroeger bezorgd dan voorspeld, heerlijk en absoluut voor herhaling vatbaar...!!! Super.

Geweldig eten
7 Juli 2022
Ann-Marie
6 Juli 2022
Jalke
2 Juli 2022

Prima verse sushi!

Sandra van Dongen
2 Juli 2022

Heerlijke pokébowl!

Paul
2 Juli 2022

Is eigenlijk altijd gewoon goed

Vivian
2 Juli 2022

De sushi is heerlijk, maar wat een crime om het bezorgd te krijgen. Moeten bellen en appen waar mijn bestelling bleef. Uiteindelijk ruim een half uur te laat bezorgd. Dat kan echt niet!

Terlouw
2 Juli 2022

Prima sushi, alleen de bestelling was een uur en een kwartier te laat.

Ronalds
1 Juli 2022
Birgite
30 Juni 2022
Suzanne van Enter
30 Juni 2022

Heerlijke sushi tegen een goede prijs. Bestelling staat ook altijd op tijd klaar

Kris
29 Juni 2022

Beste sushi in omstreken.

Jeanne
29 Juni 2022
Edwin
26 Juni 2022

Bezorging is altijd minimaal een half uur later dan de aangegeven tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

D
26 Juni 2022

Helaas was het deze keer minder....voor de rest altijd goed geweest. Maar de warme hapjes waren koud en ze waren een half uur te laat ipv wat er in de email was aangegeven....

Peter Tunnisen
26 Juni 2022

Lekkere verse sushi en overeenkomstig afgesproken tijdstip door vriendelijke jongen bezorgd

S van Gils
25 Juni 2022

Het was weer heerlijk. Minpuntje was dat er erg veel rijst bij zat in verhouding met de rest

Geert
23 Juni 2022

lekker gegeten, goed verzorgd.

Es
20 Juni 2022

Bestelling zag er netjes uit . De sushi was smaakvol.

M.Hulshof
20 Juni 2022

Zoals altijd uitstekend vers en met zorg klaar gemaakt

Frank van Ginneken
18 Juni 2022
Geerts
17 Juni 2022

De sushi was lekker maar de bezorging was veel te laat. Bijna een uur na de aangegeven tijd.

Antwort von Sushi 8

Beste klant, vervelend om te horen dat uw bestelling te laat was. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen. -Team Sushi Eight

FaybeT
17 Juni 2022

Heerlijke sushi!

Marcel
12 Juni 2022
Sofie
11 Juni 2022

Super vers en sneller bezorgd dan beloofd!!

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat de bestelling naar wens was! We hopen u snel weer te zien -Team Sushi Eight

Dymph
11 Juni 2022

Jammer dat er veel toevoeging bovenop lag i.p.v. in de sushi. Hierdoor werd het een behoorlijke knoeiboel. En de crunch was niet krokant, maar wat taai. De losse garnalen werden top gevonden.

Mark Mans
10 Juni 2022

De sushi was heerlijk maar we hebben het op eigen initiatief zelf om 1830 uur opgehaald terwijl het om 1800 bezorgd zou zijn. Vertraging kan op zich gebeuren maar communiceer daar dan over en zorg dat je telefonisch bereikbaar bent.

Emile
5 Juni 2022
Karin
30 Mai 2022

Absoluut helemaal geweldig. Volgende keer bestellen we weer hier!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jack
29 Mai 2022
Pablo
29 Mai 2022

I made my order by delivery, actually I putted a tip of €1,5 as always. 30 minutes last the delivery time, I call the shop and they give me a short: No, you have to pick it up. The girl couldn't understand the problem and the didn't give my tip money back due to there was no delivery. Of course, chicken and gyozas were cold. Terrible service today.

H Smit
29 Mai 2022

Onze sushi viel een beetje uit elkaar

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

B vd Kasteel
29 Mai 2022
E. Mosselman
28 Mai 2022
Arnold
28 Mai 2022

Snelle bezorging

Stefan van Lierop
28 Mai 2022

Heerlijk gegeten! Fijn ook dat er wordt meegedacht mbt gefrituurd eten, dat dit niet al een half uur ligt af te koelen voordat het wordt opgehaald ! Sushi ziet er appetijtelijk uit en geen onnodige poespas kwa decoratie. Netjes verzorgde tent met vriendelijk personeel... gaat zo voort ! đŸ‘đŸ»

Caroline
27 Mai 2022

S'middags bestelling geplaatst. 45 minuten te laat bezorgd. Telefonisch niet bereikbaar, maar men zegt stuur een WhatsApp. WhatsApp wordt niet gelezen en geen reactie gegeven. Teleurstellend

Claudia
26 Mai 2022

De crunch box en chicken lovers waren Super lekker. Beter dan ik ooit heb gegeten. Hier kan sumo niet tegen op! Iets veranderen in de box was ook geen probleem!

Pia
26 Mai 2022

Weer super verzorgd en heerlijk

Miriam
25 Mai 2022

Het is Super lekker

Geert Westenberg
24 Mai 2022

Bowls waren erg lekker dank u wel

Sabrina
24 Mai 2022

Sushi was heerlijk! Op zaterdagavond besteld meer als een uur moeten wachten. Beste via de website bestellen, app werkt niet goed.

Achraf
22 Mai 2022
Daniëlla Daelman Luijkx
22 Mai 2022
Jan Joossen
22 Mai 2022

Fantastisch gegeten, op tijd bezorgd


Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Koks
21 Mai 2022
Annemarie
21 Mai 2022

Helaas was de bestelling niet compleet en een uur te laat. De bezorger zei dat we moesten bellen over het ontbrekende product, een aantal keer geprobeerd te bellen maar er werd niet opgenomen. Een dag later gebeld en dan wordt er beloofd dat ze dezelfde dag een cadeaubon zullen mailen. Deze hebben we nog niet ontvangen en op mailtjes wordt niet gereageerd. Beloftes worden dus niet nagekomen

Frederik Loukes
18 Mai 2022

Heel lekker gegeten, alles was top!

Marika
17 Mai 2022

Het eten was heel erg smaakvol. De bezorging kwam precies op de door ons gekozen tijd.

Sophia
17 Mai 2022

Heerlijk eten en snelle bezorging 😊

Karin
15 Mai 2022

Overheerlijk en zeer zeker voor herhaling vatbaar...!!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jacqueline Dekker
15 Mai 2022

Het was weer heerlijk ! En snel bezorgd !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marion
15 Mai 2022

Ik besteld voor 18.30. Ik werd gebeld om 18.50 dat er wat vertraging was, maar de bezorger was volgens de medewerker net onderweg. Om 19.02 krijg ik een bevestigingsmail dat mijn bestelling onderweg was. Om 19.20 kwam dan mijn bestelling, meer dan 3 kwartier later. En na meer dan een half uur nadat volgens de medewerker de bezorger onderweg was. Jammer waarom niet gewoon eerlijk en de klant kan je ook al om 18.15 bellen, want ook dan kan je al inschatten dat je het niet op tijd gaat halen op tijd te bezorgen. Jammer voor deze teleurstelling van jullie!

Antwort von Sushi 8

Beste Marion, vervelend om te horen dat uw bestelling te laat was. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen. - Team Sushi Eight

Maartje
15 Mai 2022

Goed eten alleen bezorging duurde te lang.

Monique
14 Mai 2022

Heerlijke sushi!!

Paul Poppelaars
9 Mai 2022

het komt te vaak voor dat jullie te laat bezorgen, als ik om half 6 bestel en de afgegeven leveringstijd is 19uur en je hebt dan nog een half uur extra nodig. Ik vind het niet goed.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dirk Jan Brinks
9 Mai 2022

Kwaliteit en smaak waren erg goed, helaas zaten de partjes erg dicht tegen elkaar en er vielen er een aantal uitgeklaard, ze waren erg groot en sommige erg los gerold.

Mary Deenik
8 Mai 2022

Het was weer heerlijk....en super vers.. En dat op een zeer drukke dag denk ik!!

S van Gils
8 Mai 2022

Ik heb een overheerlijke pokebowl afgehaald. Het stond netjes klaar. Minpuntje is dat het personeel geen Nederlands spreekt.

Christina
6 Mai 2022

Heerlijk elke keer weer verse shusi

Koen
5 Mai 2022
Jeroen Douw
5 Mai 2022

Ontbrekende wasabi en saus van de pokebowl, bestelling een uur te laat zonder enige mogelijkheid om contact met jullie te krijgen. Tegenvaller, niet gewend van jullie

Nancy
4 Mai 2022

Heerlijk verse sushi. De genoemde bezorgtijd werd gehaald, service met een glimlach!

Gabriëlla Van hooijdonk
3 Mai 2022
Tamara Coenradi
2 Mai 2022

Rijksgevulde sushi! Wel wat teveel voor ons 😉

desuik van de leur
2 Mai 2022

Shusi box niet vers Eerder de dag al klaar gezet.. 2 stukjes geprobeerd, de rest weg gegooid. Eens maar nooit meer... Wat slecht

Sanne
1 Mai 2022

Heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter
1 Mai 2022
Yolanda
1 Mai 2022
Eric
30 April 2022

Supervers, met zorg bezorgd, ga zo door 10+

lien
27 April 2022

Er waren een paar producten koud, waarschijnlijk omdat het eten een half uur later kwam. De sushi was heerlijk.

Mariska
25 April 2022

Mals zacht goede grote goed van smaak

Marcrl
24 April 2022

Keurig op tijd, zonder moeite bestelling nog last minute aan kunnen vullen. Zeer netjes opgemaakt en heerlijk van smaak supervers

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

D de Vries
22 April 2022
-
21 April 2022

Komkommer niet besteld Niet vers gemaakt Koud Taai Snel bezorgd

Monique
12 April 2022

Heerlijk!

Antwort von Sushi 8

Beste Monique, fijn om te horen dat het heeft gesmaakt! Graag tot zien bij sushi 8.

Eliza
11 April 2022
Daniëlla Daelman Luijkx
11 April 2022

Weer heerlijke sushi gegeten. We hadden nu ook een box genomen, zag er netjes uitđŸ‘đŸ». Was een feestje.

Sushi
10 April 2022

Hele snelle levering, goede kwaliteit

Saskia
2 April 2022

Goede sushi, fijne smaak, mooi gedraaid. Netjes verpakt.

P van Seters
2 April 2022

Ik had gevraagd om extra avocado, maar dat zat er niet bij en ik had aangegeven geen stokjes maar die zaten er wel bij

Antwort von Sushi 8

Beste P van Seters, wij hopen dat dit niet nog eens gebeurd. Graag tot ziens bij sushi 8!

Karin Kamm
1 April 2022

Ruim voor meldingstijd geleverd, heerlijk en absoluut voor herhaling vatbaar. Nog genoeg op t menu staan wat we nog niet geproefd hebben 😊

Joca v riel
29 MĂ€rz 2022

Het was super!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dennis
27 MĂ€rz 2022
Jac
26 MĂ€rz 2022

Geweldig smakelijk, ik heb genoten van de bowl. Heerlijk!

Eva
25 MĂ€rz 2022

Goeie sushi, goeie service, tijdig bezorgd. Genoten!

Antwort von Sushi 8

beste Eva, bedankt voor de review. Graag tot ziens.

Nancy
20 MĂ€rz 2022

Heerlijk verse sushi, goede kwaliteit. Vlotte bezorging binnen de aangegeven tijd. Zeker een aanrader!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Nancy, bedankt voor de review! Wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8!

Jeffrey Volkert
20 MĂ€rz 2022

Goede kwaliteit prijs verhouding

M.Hulshof
19 MĂ€rz 2022
Jasper
19 MĂ€rz 2022

Rond 18.00 uur op vrijdagavond Sushi besteld bij Sushi 8 in Etten-Leur en netjes op tijd bezorgd, erg fijn. De kwaliteit van het eten was perfect, als Sushi freak heb ik een aardige vergelijking met andere aanbieders, maar de Sushi van Sushi 8 was heerlijk! Vooral doorgaan en deze kwaliteit voorzetten. Complimenten en tot de volgende bestelling!

Antwort von Sushi 8

Beste Jasper, fijn dat alles naar wens was. Wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8!

Mike12
19 MĂ€rz 2022
M
18 MĂ€rz 2022

Altijd top!

M
16 MĂ€rz 2022

Helaas wederom karig met soja en gember

Annemiek vd made
16 MĂ€rz 2022

heerlijk!!

Antwort von Sushi 8

Beste Annemiek vd Made, fijn dat alles goed heeft gesmaakt. Wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8!

Van Oosterhout
15 MĂ€rz 2022

We hadden bij de bestelling een wens geschreven waar helaas niets mee is gedaan. Erg jammer want we lusten een aantal dingen niet.. dan is de bestelling wel heel duur als je een gedeelte weg moet gooien

Antwort von Sushi 8

Beste Van Oosterhout, wat vervelend om dit te lezen onze excuses. Wij hopen dat dit de volgende keer niet nog een keer gebeurd.

Arnold
11 MĂ€rz 2022
Fred
9 MĂ€rz 2022

Op 5 maart had ik ook sashimi bij u besteld. Opvallend en teleurstellend dat de stukjes tonijn vandaag een stuk kleiner waren voor dezelfde prijs. De kwaliteit was goed maar de kwantiteit dus niet. Jammer!

Ruud Finders
7 MĂ€rz 2022

De bestelling werd ruim een uur te laat geleverd. Eg weinig gember erbij geleverd en de Wakame lag op een bed van gewone sla, dus per saldo erg weinig zeewier. Al met al niet voor herhaling vatbaar.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Ruud Finders, Wat vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent met onze service. Graag horen wij uw verbeterpunten zodat wij u een volgende keer nog beter van dienst kunnen zijn.

Aarts
7 MĂ€rz 2022

Meerdere keren bij jullie besteld. Deze keer vanmiddag de bestelling al gedaan, denkend dat dat misschien voor jullie planning fijn zou zijn wat verder vooruit. Maar helaas wordt onze bestelling (alweer) 40 min later geleverd dan afgesproken en bevestigd was. Daarbij, en dat vonden we nog vervelender, was onze warme sushi oud en koud geleverd. Onbegrijpelijk en erg jammer!! Graag reactie op deze klacht.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Aarts, wat vervelend om deze ervaring te lezen. Onze excuses! Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Edwin
6 MĂ€rz 2022

Bezorging 50 minuten later dan afgegeven bezorgtijd. Vertraging kan, maar laat dan aub iets weten. De sushi was trouwens weer heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Edwin, wat fijn dat de sushi lekker heeft gesmaakt. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Chantee
6 MĂ€rz 2022

Mij ebi garnalen waren gwn super koud Eten meer dan 2 uur te laat als ik bel nemen ze niet op en als ik app ook geen reactie. En nemen ze op doen super raar aan de telefoon echt belachelijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Chantee, onze excuses voor deze ervaring. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

van Dorst
6 MĂ€rz 2022

Sushi heerlijk Bezorging bijna een uur te laat.

Antwort von Sushi 8

Beste van Dorst, Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Anoniem
6 MĂ€rz 2022

De Sushi is erg lekker en vers. Ze bezorgen precies op het verwachte bezorgmoment. Ik ga hier zeker vaker sushi bestellen!

Monique
5 MĂ€rz 2022