Bewertungen von Sushi 8 Etten-Leur

Neue Beurteilungen

4.0
An
24 Juni 2026

Heerlijke sushi, uitstekende kwaliteit!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Petronela Malaescu
21 Juni 2026

Smaak ook heerlik, presentatie geweldig!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ans
20 Juni 2026

Zeker de WK schotel was heerlijk!

al
20 Juni 2026

J

Daphne
19 Juni 2026

Heerlijk vers gemaakte sushi en vlot gebracht zoals gevraagd top!

Anton Franken
14 Juni 2026

Heerlijke pokebowl gegeten. Prima kwaliteit en erg smaakvol.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Syl
14 Juni 2026

T smaakte top en bestelling was super op tijdđŸ‘ŒđŸ»

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Johan Maarschalkerweerd
14 Juni 2026

super, bedankt

An
5 Juni 2026

Voor 3 personen stokjes maar maar 2 zakjes gember, wasabi en soja.. was weinig

Ingo
5 Juni 2026

Snel geleverd, heerlijke sushi! Echt een aanrader!

Lydia
29 Mai 2026

Altijd heerlijk...

Peter Nooijens
29 Mai 2026

Top!

Anouk
25 Mai 2026

Hele lekkere sushi en keurig optijd bezorgd!

N
23 Mai 2026

Altijd lekker en snel geleverd!

Frank van Ginneken
13 Mai 2026
Roos
26 April 2026

Superlekkere sushi, De vis is echt hele goede kwaliteit. De verhouding tussen de rijst en vis is ook erg goed, zou er zeker vaker bestellen!

Fam. Kokke
25 April 2026
Marco
25 April 2026

De sushis waren door elkaar geshut tijdens het rijden. Of de box was gevallen maar het was een puinhoop in de box. Ondanks was de sushi wel lekker.

Anoniem
25 April 2026
Weronika
19 April 2026

Top!!!

Charlotte
12 April 2026

Wij vonden de sushi te groot, lag rommelig in de doos, een beetje door elkaar. De smaak was prima, het was ook vers, maar we hadden andere verwachtingen. De sashimi stukken waren naar onze mening veel te dik, zo ook diverse stukken vis op de sushi. Jammer.

van Dorst
3 April 2026

Heerlijk gegeten en goed rekening gehouden met ernstige allergieën en vegetarische sushi voor de vegetarische fam!

Fred Fens
1 April 2026

Was heel lekker

Peter Nooijens
29 MĂ€rz 2026
René
19 MĂ€rz 2026
Peter
17 MĂ€rz 2026
Nelleke Blok-Steens
15 MĂ€rz 2026

Alles prima en goed geregeld Prima kwaliteit en op afgesproken tijdstip netjes bezorgd!

Syl
14 MĂ€rz 2026
Ahlam
14 MĂ€rz 2026

Heeerlijk sushi!Alles was vers,smaakvol en goed verpakt.De bezorging was snel en vriendelijk. Absoluut een aanrader voor sushi-liefhebbers!

G
14 MĂ€rz 2026
Nicole
9 MĂ€rz 2026

Prachtige schaal, geleverd zoals aangegeven tijdstip, heerlijke sushi!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anita
8 MĂ€rz 2026
Jasper
8 MĂ€rz 2026

Sushi erg slordig gemaakt, sommige missen de saus of de zalm of tonijn toppings. Geleverd in mooie doos, maar liever plastic bak met mooie sushi.

Franken
6 MĂ€rz 2026

Heerlijke poke-bowl gegeten. Prima kwaliteit en vriendelijke bezorging! Voor herhaling vatbaar!!

Elly Mol
5 MĂ€rz 2026

Heerlijk vers en lekker

Van putten
1 MĂ€rz 2026

Super sushi

Huzum Cristina
19 Februar 2026

The food is amazing! I love it!!

Lalla
17 Februar 2026

Heerlijke sushi, alles was top kwaliteit. Heerlijk gegeten!

C de bruijn
15 Februar 2026

Geweldige box Vers en zeer smaakvol Ondanks de sneeuw goede en snelle bezorging 👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mowena
13 Februar 2026

De sushi was echt perfect, super lekker en heel vers. Echt een aanrader. Ik had de favorite box xl.

Henny .drost
9 Februar 2026

Bestellen per bellen mocht niet wel online dat te hebben gedaan toen afgehaald maar bij aankomst wist niemand er iets van, mijn man terug naar huis bevestiging laten zien hij weer terug na veel zoeken kwam de bestelling alsnog voor de dag eindelijk eten.wat wel goed smaakte.

Sana
8 Februar 2026

Sushi is niet meer wat het was zalm was grotendeels niet geflambeerd . Torpedo garnalen waren nog nie gaar.

Maarten Kleemans
7 Februar 2026

Lekkere crunchy sushi’s op

Nicole
1 Februar 2026

Verkeerde bestelling ontvangen. Netjes gebeld, uiteindelijk bijna een uur moeten wachten. Telefonisch 2e keer niet bereikbaar en via whats app geen reactie gehad. De sushi zelf was erg goed!

Misan
25 Januar 2026

Het eten was zo'n 20 minuten later dan aangegeven, maar het was echt heerlijk!

DS
25 Januar 2026
S
21 Januar 2026

Altijd goed en tevreden al jaren ❀

Annabelle
19 Januar 2026

De sushi boot was perfect naar mijn wensen! Superrr

Anja
18 Januar 2026

Helaas was het eten lauw.

Gianni Gevers
10 Januar 2026

Was super! Alles per sushi apart met briefje en smaakte top! Veel complimenten gehad over de kwaliteit.

Karin
5 Januar 2026

Sushi was heerlijk, maar volgens mij was de sojasaus niet meegeleverd. Of dit moet gewijzigd zijn en moet apart besteld worden?

T.M. de Krom
4 Januar 2026

Heerlijk gegeten!

Rob
3 Januar 2026

Afhaal sushi gedaan. Mooi op tijd klaar en het was weer heerlijk

Sophia
1 Januar 2026

Vaak besteld maar dit keer was het erg koud

Laetithia
1 Januar 2026

Was een lekkere box heerlijk genoten

Fam. Kokke
31 Dezember 2026

Super lekker gegeten. Mooi assortiment.

M. Van Batenburg
27 Dezember 2025

Heerlijk!

Daniëlla Daelman Luijkx
27 Dezember 2025

Sushi was zoals gewoonlijk weer heerlijk đŸ‘đŸ», MAAR de bijproducten zoals gember en wasabi en sojasaus was bijzonder karig. Voor 8 personen 4 stuks van elk is heel erg weinig, jammer!!!

Wim
26 Dezember 2025

Het was zeer goed!. Meschien wat meer variatie, Op de grote schaal.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Henk van Gammeren
26 Dezember 2025

Het eenvoudig te bestellen. Stond keurig op de afgesproken tijd klaar. Met 5 personen van de boot gegeten. Kwaliteit was perfect en met enige moeite gingen de laatste 2 er nog net in.

Jeroen
24 Dezember 2025
Christiaan Nauta
22 Dezember 2025

Eten was prima. Helaas eet het wel lastig zonder stokjes.

Raimond
22 Dezember 2025

lekker, snel klaar, kreeg een belletje omdat het al eerder opgehaald kon worden.

Cobie nouws
22 Dezember 2025

Zoals altijd.....heel goed en lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Pia
18 Dezember 2025

Dit keer een poke bowl tonijn, met extra tonijn en krab, heerlijk

Ilse van Dam
18 Dezember 2025

Niets dan lof over de Sushi

Gijs
16 Dezember 2025

de sushi waren super lekker

Eva
10 Dezember 2025

Top kwaliteit sushi Snel bezorgd Alles netjes verpakt. Voor herhaling vatbaar

Vanessa
7 Dezember 2025

Weer besteld bij Sushi 8. Altijd vers en lekker! Weer heerlijk gegeten.

S
6 Dezember 2025

Altijd goed ❀

D
3 Dezember 2025

De heerlijkste Sushi!

Mip
2 Dezember 2025

Meestal is de sushi van sushi8 de beste sushi die ik kan bestellen, ik bestel redelijk vaak. Maar deze keer bestelde ik wat eerder op de dag, voor de avond. De sushi was erg koud, plakkerig en smaakte gewoon niet zo vers als ik gewend ben. Misschien eens een andere zaak proberen

Venus
1 Dezember 2025
De Wit
30 November 2025
Eduardo
29 November 2025

Keer op keer 10/10, beste sushi van etten leur

Lydia
29 November 2025

Heerlijke shusi..

Vicky
29 November 2025

Het was heerlijk!😍

Angelique Schoone
27 November 2025

Perfecte temperatuur. Heerlijke smaken. Bezorging perfect optijd.

Natasja
27 November 2025

Het was erg lekker

Sandra
23 November 2025
Konings
22 November 2025

Erg lekkere sushi, al meerdere keren besteld. Bij afhalen of bezorgen altijd op afgesproken tijd klaar/ bezorgd. Top!

Ildiko
16 November 2025

Op tijd bezorgd en lekker vers

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

F Nooren
16 November 2025

Heerlijk en goeie kwaliteit sushi

Letty Linck
15 November 2025

Dit was de beste sushi ooit , heerlijk vers en lekker !!

S
13 November 2025

Altijd goed en netjes verzorgd en bezorgd

Bregje
10 November 2025

Super! Vers en nog warm. Vorige keer iets er niet bij nu super opgelost. Zeer tevreden

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Pia
5 November 2025

Kreeg keurig een telefoontje dat het 10 minuutjes later werd, en dat klopte dan ook. Heerlijk genoten van heerlijke sushi met dochter en kleindochter

Elly Mol
4 November 2025

Heerlijke sushi. Lekker en vers.

Eva
2 November 2025

Sushi was perfect, bezorging was op tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bart Schuijt
2 November 2025

Al jaren de beste sushi in Etten-Leur. Topkwaliteit, verse ingrediënten en heerlijke combinaties.

Sylvia
22 Oktober 2025

Erg lekker en op tijd bezorgd

Faura El Allaoui
22 Oktober 2025

Heerlijke verse sushi

Vicky
21 Oktober 2025

Het was een heerlijk menu! De sushi was super vers en de presentatie top!

C de bruijn
21 Oktober 2025

Mag iets meer sojasaus bij Zoveel stuks sushi en 1klein flesje saus was jammer maar de rest was top 👌

Elsa
20 Oktober 2025

Smaakte super goed maar de zalm sashimi ontbrak. Heb er niet meer om gebeld omdat ik toch buiten het bezorggebied woon (daarom kwam ik het afhalen).

Sylvana
18 Oktober 2025

Sushi was erg lekker en vers. Bezorging kwam wat later dan gepland maar netjes gebeld hierover en netjes opgelost. Top!

CB
17 Oktober 2025

Echt heerlijke sushi, hebben er van genoten, en de bezorging was snel en zeer vriendelijk ga zo door

Mitchell van schendel
16 Oktober 2025

Voor 2e keer bestels was weer top !

Wesley b.
15 Oktober 2025

Bezorging prima op tijd. Sushi zelf was heerlijk. Aangegeven dat mijn vriendin vandaag jarig was en kreeg nog wat extra's wat ook lekker was. Wat een top zaak dankjewel.

Georgette Flier
12 Oktober 2025

Voor de eerste keer een bestelling gedaan. De sushi was heerlijk. De sushi zag er verzorgd uit, kon zo op tafel. De thuisbezorging was keurig op tijd. We zullen vast vaker bestellen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.